Решил я тут пробить свою машину на Сервисные кампании. Зарегился в Тойота-США и получил вот что:
Below are the open Safety Recalls or Service Campaigns that have not yet been completed for your vehicle:
VEHICLE: 2006 Highlander hv JTEEW21A36ххххххх
1. CERTAIN 2006 - 2007 HIGHLANDER HV AND 2007 CAMRY HV, ELECTRIC POWER STEERING LINK (EPS) ASSEMBLY REPLACEMENT
Code: 90A
Memo
This is an important Special Service Campaign. Please contact your authorized Toyota dealer to make an appointment to replace the electric power steering link (EPS) assembly as soon as possible.
А в базе Тойота-Россия мой VIN не бьется, как подпадающий под сервисную кампанию. Поскольку мои знакомые меняли рейку на RX400h, то позвонил в службу клиентской поддержки и оставил заявку. Обещали за неделю разобраться.
Посмотрим, во что это выльется. О результатах доложу.
СЫ. На всякий случай, что такое "Сервисная кампания":
Special Service Campaign
A Special Service Campaign is the Toyota owner notification program to inform customers about specific product or technical issues which require inspection and/or repair. These issues are typically customer satisfaction initiatives. The described service will be performed at no charge to the vehicle owner.
Below are the open Safety Recalls or Service Campaigns that have not yet been completed for your vehicle:
VEHICLE: 2006 Highlander hv JTEEW21A36ххххххх
1. CERTAIN 2006 - 2007 HIGHLANDER HV AND 2007 CAMRY HV, ELECTRIC POWER STEERING LINK (EPS) ASSEMBLY REPLACEMENT
Code: 90A
Memo
This is an important Special Service Campaign. Please contact your authorized Toyota dealer to make an appointment to replace the electric power steering link (EPS) assembly as soon as possible.
А в базе Тойота-Россия мой VIN не бьется, как подпадающий под сервисную кампанию. Поскольку мои знакомые меняли рейку на RX400h, то позвонил в службу клиентской поддержки и оставил заявку. Обещали за неделю разобраться.
Посмотрим, во что это выльется. О результатах доложу.
СЫ. На всякий случай, что такое "Сервисная кампания":
Special Service Campaign
A Special Service Campaign is the Toyota owner notification program to inform customers about specific product or technical issues which require inspection and/or repair. These issues are typically customer satisfaction initiatives. The described service will be performed at no charge to the vehicle owner.